Diumenge 11/06/2023 es va disputar la Travessia a la Platja del Fortí de Vinaròs, prova puntuable per al Circuit d’Aigües Obertes de la Diputació de Castelló i també per al Circuit d’Aigües Obertes de la FNCV.
Aquesta travessia, organitzada pel CN Vinaròs, ofereix un total de quatre distàncies dirigides a diferents grups de nedadors i nedadores intentant donar participació al més ampli rang d’edat possible:
3.250 m categories Màster, Sénior, Júnior, Infantil i Adaptada; única prova puntuable per als circuits abans esmentats.
1.160 m categoria Aleví
350 m categoria Benjamí
160 m per al més menuts que formen l’Escoleta.
Amb un total de 236 inscrits en totes les proves i categories començava en primer lloc la prova reina de 3.250 m des de la Platja del Clot fins la del Fora Forat, que va concloure amb una emocionant lluita per la primera posició entre tot un expert nedador olímpic Kiko Hervas i un jove valor del club com és Gerard Labernia. Finalment la victòria va caure del costat de Gerard en poc més de 37 minuts gràcies al seu gran esperit competitiu.
Seguidament s’iniciava la prova de 1.160 m des del Port fins la Platja del Fora Forat amb victòria de Teresa Fibla i Guillem Beltran, tots dos del CN Vinaròs.
El matí va concloure amb la celebració de les proves curtes disputades pels nedadors i nedadores més joves. Els guanyadors de la prova de 350 m van ser Martina Moscardó i Jordi Alsina. Marta Royo i Tadey Demkyv van guanyar la prova de 160 m. Tots quatre del CN Vinaròs i també amb certa emoció en les arribades a meta en un gran ambient lúdic i esportiu.
Volem esmentar que en les proves de 3.250 m i 1.160 m hi va haver participació de nedadors i nedadores de categoria Adaptada de les quals van resultar guanyadors Javier Pérez de CN Mediterráneo i Jordi Ribera del CN Castalia Castelló.
Els guanyadors Absoluts de la Travessia gran van ser Gerard Labèrnia Oms del CN Vinaròs i Rosa Martínez Rogla del CN Castalia Castelló.
Agraïm l’assistència del nostre Alcalde Guillem Alsina, de la Regidora Paula Cerdà i del Regidor Marc Albella. També agraïm la col.laboració de totes les persones i entitats que van fer possible la celebració d’aquest event, i per suposat agraïm l’assistència de tots/es els participants. Ens quedem amb la satisfacció d’haver oferit una gran matinal en la que esportistes de totes les edats van viure la Natació i van gaudir del bon oratge i de la nostra estimada Platja.
CN Vinaròs sempre més Lluny, més Ràpid i més Fort !!!
Resultats : https://www.hj-crono.es/eventos/27-travessia-platja-del-forti