Compromís Vinaròs entra al govern i Vinaròs reedita tripartit

  • Vinaròs torna a tindre un tripartit PSPV-TSV-Compromís, com hi havia en la legislatura anterior.  

La portaveu de Compromís, Paula Cerdà, ha signat este matí a les portes de l’Ajuntament, amb presència de Cerdà, l’alcalde, Guillem Alsina (PSPV), i la portaveu de TSV, Anna Fibla, la seva adhesió a l’equip de govern de Vinaròs. La decisió fa que el govern passe de ser un govern en minoria (10 regidors entre PSPV i PSPV) a un govern amb majoria (11 regidors amb Compromís dels 21 que formen la corporació).

L’alcalde, Guillem Alsina, ha dit que la incorporació de Comrpomís donarà “estabilitat i fortalesa”   per afrontar els reptes que té ara la ciutat amb la crisi econòmica i sanitària”.
Segons Alsina, “ara és el moment de comptar amb la presència de Compromís perquè creiem que és fonamental tenir 11 regidors per a poder aplicar polítiques valentes en aquest moment de crisi”.

L’alcalde també va destacar que aquest és el govern municipal de Vinaròs “amb més dones en tota la història del municipi”. I és que dels 11 regidors, 6 són dones i 5 són homes. “És un motiu d’orgull per a mi personalment i per a la ciutat que l’equip de govern estigui format en la seva majoria per dones per a aplicar aquestes polítiques progressistes, feministes i valentes en matèria mediambiental”, va assenyalar. L’alcalde també va destacar que aquest és el govern municipal amb més dones de la història de Vinaròs, ja que dels 11 regidors, 6 són dones i 5 són homes, fet que va qualificar d’”orgull”.
Per últim, va agrair el treball de les executives dels tres partits.
De la seua banda, la portaveu de TSV, Anna Fibla, que va dir que el nou pacte “reforçarà les polítiques progressistes que necessita ara la ciutadania, amb diàleg, empatia i justícia social. Serà un govern fort per a consolidar aquesta majoria de progrés”.
Cerdà va assenyalar que Compromís s’incorpora a l’equip de govern per a donar estabilitat i fortalesa al govern local.
L’alcalde no va voler informar encara de quina regidoria s’ocuparà la representant de Compromís, indicant que ho dirà la pròxima setmana ja que hi haruà tota una reestructuració del cartipàs municipal que afectarà a diverses àrees.

FONT: DIARIDELMAESTRAT.COM

Fotos AS. 

 


Comparteix:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
Llegeix més!

També et pot interessar