Podem, Esquerra Republicana i Esquerra Unida acorden una candidatura conjunta per a les eleccions municipals de Benicarló

El vicepresident de la Generalitat, Héctor Illueca, visitarà Benicarló aquest dimecres 22 per a oferir una xarrada sobre polítiques d’habitatge, en el que serà el primer acte conjunt de la nova coalició local. 

Després de mesos de negociacions, Podem, Esquerra Republicana del País Valencià i Esquerra Unida han acordat finalment concórrer a Benicarló com a coalició a les pròximes eleccions municipals.

Ana López, portaveu de Podem Benicarló, ha defensat la unitat de l’esquerra local, “una candidatura conjunta amb tots els partits que han volgut sumar per a portar autèntiques polítiques d’esquerres a Benicarló”.

Per la seua banda, Enoc Altabás, president local d’ERPV, ha assenyalat que “Benicarló és plural i mereix una corporació que represente aquesta pluralitat. Estem segurs que l’esquerra benicarlanda tornarà a estar present a l’Ajuntament de la nostra ciutat”.

El primer acte de la nova coalició consistirà en la xarrada col·loqui “Polítiques d’habitatge a la Generalitat Valenciana”, a càrrec d’Héctor Illueca, vicepresident 2n de la Generalitat i conseller d’Habitatge i Arquitectura Bioclimàtica, que tindrà lloc aquest dimecres 22 de febrer a les 19 h a l’Edifici Gòtic de Benicarló.

Comparteix:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
Llegeix més!

També et pot interessar