La volta s’ha convertit en una de les cites obligades del calendari esportiu i social de Benicarló.
El pròxim diumenge 27 d’abril, Benicarló celebrarà la XII Volta a Peu per la Igualtat, una iniciativa que combina esport i reivindicació per promoure la igualtat de gènere. L’esdeveniment, que ja s’ha convertit en una cita ineludible al calendari esportiu i social del municipi, comptarà amb una cursa, una marxa i un canicròs per tal d’incloure participants de totes les edats i condicions físiques.
La jornada començarà a les 9:45 hores amb la crida a les persones participants a la plaça de la Constitució. Tot seguit, a les 9:50 hores s’iniciarà el canicròs, a les 9:55 hores la cursa i a les 10:00 hores la marxa. El recorregut serà de 5 quilòmetres i comptarà amb un punt d’animació i avituallament a l’arribada.
Les inscripcions s’obriran avui divendres a les 18h a través del web www.hj-crono.es. Els preus són de 7 euros per a les persones adultes i de 5 euros per als menors de 12 anys. El termini per apuntar-se finalitza el dijous 24 d’abril a les 23:59 hores.
L’alcalde de Benicarló, Juanma Cerdá, ha destacat la importància d’aquesta iniciativa: «Amb la Volta a Peu no només promovem hàbits saludables, sinó que també reforcem el nostre compromís amb la igualtat de gènere i sumem esforços per a aconseguir una societat més justa i equitativa. Volem que siga una jornada festiva i participativa, on totes i tots puguem sumar-nos a aquest missatge tan necessari».
Les persones inscrites podran recollir les samarretes commemoratives el dissabte 26 d’abril de 9:00 a 13:30 hores i el mateix diumenge 27 d’abril de 8:30 a 9:30 hores a la planta baixa de la Cambra Agrària.