Anuncien la finalització de les obres deixant-se un tram sense acabar que obliga els vianants amb dificultat de mobilitat a enviar la calçada
El Partit Popular de Vinaròs ha denunciat avui “el nyap que ha fet el govern municipal al carrer Camaraes, on tot i haver anunciat la finalització de les obres, encara queda un tram sense urbanitzar sense que donin explicacions de les raons que els han portat a deixar-ho així”.
Els populars consideren que “si dolenta és la paràlisi que pateix Vinaròs, pitjor és que les petites actuacions que es fan es facin malament”.
Finalitzaven els populars afirmant que “si a Alsina i Albella els preocupessin els veïns la meitat del que els preocupen les seves fotos i el postureig ens estalviarien l´espectacle ridícul de veure l´Alcalde i el regidor d´Urbanisme retratar-se al carrer mirant plànols, quan el que haurien de mirar és el tram que s’han deixat sense fer”.