Blanch (PSPV-PSOE) afirma que “no hi ha Unió Europea sense l’aportació de la socialdemocràcia”

  • Blanch (PSPV-PSOE) afirma que “no hi ha Unió Europea sense l’aportació de la socialdemocràcia”

El secretari general del PSPV-PSOE de la província de Castelló i diputat autonòmic participa en la jornada ‘Diàlegs d’Europa’ organitzada pel PSPV-PSOE de la província de València

Castelló. 22-2-2021.- “Estem en un moment de ressorgiment de la Unió Europea i consolidació de la socialdemocràcia i, en este sentit, Unió Europea i socialdemocràcia van indissolublement unides. No hi ha Unió Europea sense l’aportació dels partits socialistes, i no hi ha socialdemocràcia si ens oblidem de la idea d’Europa com a projecte col·lectiu”.

Així s’ha expressat el secretari general del PSPV-PSOE de la província de Castelló i diputat autonòmic, Ernest Blanch, durant la seua participació en la jornada ‘Diàlegs d’Europa: experiències europarlamentàries’ —organitzada pel PSPV-PSOE de la província de València— junt amb els secretaris generals provincials de València i Alcant, Mercedes Caballero i José Chulvi, respectivament, i els eurodiputats Estrella Durà, Inmaculada Rodríguez-Piñero i Domènec Ruiz Devesa. La jornada va ser moderada pel coordinador de City Groups PES València, Carles Arques.

Blanch va valorar la importància que ha assumit Europa amb la pandèmia. “La Unió Europea va servir per a espentar un vast territori en favor de la democràcia i el creixement econòmic en els moments més difícils de després de la Segona Guerra Mundial, i ara torna a agafar tota la força, per posar en comú tots els esforços que necessitem per a fer front a la pitjor crisi sanitària, econòmica i social en 100 anys”, va assenyalar.

Finalment, el secretari provincial va destacar que “sabem que eixirem d’esta crisi amb una Europa i una socialdemocràcia més fortes i amb més perspectiva de futur que mai”.

Comparteix:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
Llegeix més!

També et pot interessar